Klantenservice

Verzend procedure
Op de eerst volgende verzend dag (ma/vr) > verwerking van uw bestelling > u ontvangt dan een track & trace code > aanbod bij Post nl rond 17:00 voor verzending > tijdstip van levering is de volgende morgen te zien dmv track & trace code > het artikel word later op de desbetreffende dag bij u aangeboden door Post nl.
Tijdstip verzenden
Bestellingen voor 17:00 worden dezelfde dag verwerkt en verzonden door Post nl en in de meeste gevallen de volgende dag gratis bezorgd met uitzondering van zondag en maandag. We kunnen geen pakketten aanbieden bij Post nl in het weekend. vrijdag na 17:00 besteld, maandag verzonden en dinsdag bezorgd.
Levertijd
Meestal ontvangt u het pakketje aan het einde van de middag of het begin van de avond grofweg 24 uur na verzending. In vrijwel alle gevallen is levering de volgende dag een feit. Post nl geeft helaas geen harde geen garanties.
Bezorging
Mist u de bezorger, dan krijgt u een briefje in de bus. U kunt tot 22:00 uur met de Niet thuis code een andere bezorgtijd of plaats kiezen op post.nl/nietthuis of gebruik de gratis PostNL app. Doet u dat niet, dan komt de bezorger op de volgende werkdag weer bij u langs. Indien weer niet thuis wordt het pakket overhandigd aan een Post nl locatie in de buurt, daar kan het worden afgehaald.
Ontvangst
Alle pakketten worden aangetekend verstuurd (met handtekening voor ontvangst) op het bezorgadres.
Zichttermijn en herroepen aankoop
Bestellingen hebben een -wettelijke- zichttermijn van 60 dagen, de termijn gaat in een dag na ontvangst. U mag het artikel bekijken en beslissen of het aan uw wensen voldoet. Verzeker u ervan dat u het artikel wilt houden voordat u: de beschermfolie en labels verwijdert of het horlogebandje korter wil maken. Probeer het pakket waarin u het horloge ontvangt zo open te maken dat het nog geschikt is voor retourzending, verpak het horloge op precies de zelfde manier als dat u het ontvangen heeft, dat verzekerd u dat de inhoud bij ons weer onbeschadigd aankomt.
Voorwaarden retourzending zichttermijn
  1. Herroepen op zichttermijn of ruilen mag binnen 60 dagen na ontvangst.
  2. Verpakking, labels, stickers, beschermfolie mogen niet verwijdert zijn.
  3. Het artikel moet ongedragen en in nieuwstaat zijn.
  4. Documenten en giftbox moeten onbeschadigd zijn.
  5. Horlogebandjes mogen niet ingekort zijn.
  6. U stuurt de factuur mee terug met het horloge.
Wat moet ik doen als ik mijn artikel terug wil sturen?
  1. Meldt uw retour aan via dit e-mailadres Retour aanmelden en vermeld uw ordernummer zodat we u retour kunnen verwerken in ons systeem. Wij sturen u na ontvangst en verwerking een mail (op werkdagen binnen 24 uur) met hierin de instructies.
  2. Verpak het horloge op de zelfde manier en in de zelfde verpakking inclusief alle toebehoren die u heeft ontvangen.
  3. Mocht u een gratis retourlabel ontvangen via de link in de email print het uit en plak het label over het oude label (uw adres) heen.
  4. Bied het pakket aan bij een Post nl service punt, verzeker u ervan dat het gescand wordt door de medewerker die het in ontvangst neemt. Post nl levert het pakketje bij ons af. U hoeft niets te betalen indien u van ons een gratis retourlabel ontvangt.
Betalen met AfterPay - Achteraf betalen

AfterPay voert voor https://www.thewatchshopper.nl/ het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij https://www.thewatchshopper.nl/ achteraf betalen tot een bedrag van €250 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €500. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Betalen in 3 termijnen betalen met 0% rente

Met Gespreid Betalen bieden we jou de mogelijkheid om een bestelling in drie termijnen te betalen zonder rente. De eerste termijn betaal je direct in de online kassa, vervolgens leveren wij de bestelling. De tweede en derde termijn worden respectievelijk binnen 30 en 60 dagen betaald. Zo heb je de bestelling binnen een paar dagen al in huis, zonder dat dit een aanslag is op je bankrekening. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Helaas kunnen klanten die woonachtig zijn in België hier nog geen gebruik van maken. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact op, we helpen u graag verder.