Gratis retourneren en ruilen

Retourneren van producten is geen enkel probleem mits er de onderstaande voorwaarden in acht worden genomen. Misschien is een product toch niet helemaal wat u zoekt, of wilt u het liever ruilen voor een ander product. Mocht u het product willen retourneren dan kan dat tot 30 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgaaf van reden. Indien u in Nederland of Belgie woont ontvangt u zelfs een gratis retourlabel van ons.

U heeft een afkoelingsperiode van 30 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening tenzij u uit Nederland  of Belgie komt is dit gratis.. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).

Hoe kan ik bestelde producten retourneren?

Wilt u een product (gratis) retourneren? Ga dan als volgt te werk:

  • Controleer altijd dat het product in een originele staat aan ons retour gestuurd wordt. Beschermfolies en labels dienen aan het horloge te zitten. Het horloge mag niet ingekort zijn. Mocht het horloge beschadigd geretourneerd worden aan ons dan zullen wij hier helaas kosten voor in rekening brengen. Dit zijn de kosten die wij moeten maken om het horloge weer in originele staat te herstellen. Dit is dus per geval verschillend. Het zou ook kunnen dat wij besluiten om het product niet te accepteren.
  • Binnen 30 dagen na ontvangst geeft u via de RETOURPORTAL aan dat u een product wilt retourneren.
  • Stuur het product na ontvangst van het label binnen zeven dagen retour 
  • Voeg bij uw retourzending uw factuur met een duidelijke notitie met daarop de vermelding dat het gaat om een retourzending. Dit zorgt ervoor dat de procedure wordt versneld.

Nadat wij het pakket hebben ontvangen en goedgekeurd, zullen we het aankoopbedrag meestal gemiddeld binnen 5 werkdagen overmaken naar middels de betaalmethode waarmee de bestelling is geplaatst.

Hopelijk begrijpt u deze voorwaarden. Maar vooral: weet dat we altijd willen helpen. Na het verstrijken van de retourperiode is het niet meer mogelijk de producten te retourneren. Wel kunt u aanspraak maken op de garantiebepaling van het betreffende product. Neem contact met ons op, zodat we samen met u de juiste stappen kunnen bepalen. U kunt ons bereiken per email op: klantenservice@thewatchshopper.nl

Ik heb een product ontvangen dat is beschadigd.

Alle producten die worden verzonden zijn vooraf gecontroleerd op werking en eventuele beschadigingen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat u toch een product ontvangt dat een beschadiging bezit, meld u dit dan binnen 48 uur na ontvangst aan ons. U ontvangt dan een verzendetiket waarmee u gratis het pakket retour kunt sturen. We zorgen direct voor een vervangend horloge en indien niet op voorraad zorgen we voor een passende oplossing in samenspraak met u.