Veelgestelde vragen

Hebben jullie ook een winkel?
Nee, we hebben een webshop maar geen (fysieke) winkel, het adres is ons kantooradres.
Kan ik het horloge afhalen?
Het is mogelijk op afspraak om uw bestelling af te halen. U kunt er ook voor kiezen om te betalen bij afhalen.
Garantie
Op alle horloges zit 2 jaar garantie. The Watchshopper hanteert een soepel klantvriendelijk garantie beleid.
Prijzen en kosten
Al onze prijzen zijn inclusief btw en gratis verzenden (ook voor België), er zijn geen verborgen kosten.
Privacy
We respecteren uw privacy! We verzamelen geen onnodige gegevens voor commerciële doeleinden. We verstrekken geen gegevens aan derden. Onder de button Privacy Verklaring vindt u gedetailleerde informatie over dit onderwerp.
Algemene voorwaarden
De algemene voorwaarden kunt u vinden onderaan elke pagina van de website.
Registratie & inloggen
Registreren, inloggen en telefoonnummer achterlaten is niet nodig of verplicht. Wel hebben we uw naam, afleveradres, en email adres nodig. Per email ontvangt u een bevestiging van de bestelling, factuur en track & trace code; op het adres ontvangt u uw pakket.
Veiligheid verbinding
We maken gebruik van een beveiligde SSL verbinding, wat uw veiligheid waarborgt mbt betalingsverkeer.
Betalen
U kunt bij ons via de meeste gangbare manieren betalen, dmv: iDEAL, Maestro, Visa- en MasterCard, Bancontact, PayPal, Bancontant, AfterPay en gespreid betalen in 60 dagen zonder rente (nog niet voor België).
Niet op voorraad
De meeste modellen zijn op voorraad. Echter, “niet op voorraad” staat duidelijk vermeld, en betekent dat het artikel in bestelling is en niet te bestellen is. Indien u op de hoogte wilt worden gehouden zodra het artikel weer op voorraad is, kunt u ons een mailtje sturen..
Verzend procedure
  1. Op de eerstvolgende verzenddag (maandag t/m vrijdag) gebeurt de verwerking van uw bestelling
  2. U ontvangt een track & trace code
  3. Aanbod bij Post nl rond 17:00 uur voor verzending
  4. Het tijdstip van levering is de volgende morgen te zien dmv de track & trace code
  5. Het artikel wordt later op de desbetreffende dag bij u aangeboden door Post nl
    Track & trace code
    De track & trace code ontvangt u pas als we uw zending verwerken, dat kan dus op dezelfde dag zijn indien er voor 17:00 is besteld. Anders een dag na de aankoop of pas op maandag bijvoorbeeld. U kunt met de track & trace code het tijdstip van levering zien.
    Tijdstip verzenden
    Bestellingen geplaatst voor 17:00 uur worden dezelfde dag verwerkt en verzonden door Post nl, en in de meeste gevallen de volgende dag gratis bezorgd met uitzondering van zondag en maandag. We kunnen geen pakketten aanbieden bij Post nl in het weekend. Vrijdag na 17:00 besteld is maandag verzonden en meestal dinsdag bezorgd.
    Levertijd
    Meestal ontvangt u het pakketje aan het einde van de middag of aan het begin van de avond grofweg 24 uur na verzending. In vrijwel alle gevallen is levering de volgende dag een feit. PostNL geeft helaas geen harde garanties.
    Bezorging
    Mist u de bezorger, dan krijgt u een briefje in de bus. U kunt tot 22:00 uur met de Niet thuis code een andere bezorgtijd of plaats kiezen op post.nl/nietthuis of gebruik de gratis PostNL app. Doet u dat niet, dan komt de bezorger op de volgende werkdag weer bij u langs. Indien weer niet thuis wordt het pakket overhandigd aan een Post nl locatie in de buurt, waar het kan worden afgehaald.
    Ontvangst
    Alle pakketten worden aangetekend verstuurd (met handtekening voor ontvangst) op het bezorgadres.
    Defect of beschadigd
    Vóór verzending ondergaat het artikel een strenge kwaliteitscontrole. In het zeldzame geval dat een artikel defect of beschadigd is bij aankomst dient u dat aan te melden binnen 72 uur bij ons en ontvangt u een nieuw horloge van ons. Als na ontvangst van de retourzending en inspectie van het horloge blijkt dat het onder de garantie valt, dan nemen wij contact met u op en bieden u een gepaste oplossing. U ontvangt een nieuw of gerepareerd horloge terug. Indien reparatie niet mogelijk is, te lang duurt en/of het horloge niet meer leverbaar is, dan krijgt u het hele aankoopbedrag terug. Verzend- en retourkosten worden niet in rekening gebracht voor garantie gevallen.
    Zichttermijn en herroepen aankoop
    Bestellingen hebben een -wettelijke- zichttermijn van 60 dagen. Deze termijn gaat in een dag na ontvangst. U mag het artikel bekijken en beslissen of het aan uw wensen voldoet. U mag niet de beschermfolie verwijderen, de labels verwijderen of het horlogebandje korter maken. Probeer het pakket waarin u het horloge ontvangt zo open te maken dat het nog geschikt is voor retourzending. Verpak het horloge op precies dezelfde manier als u het ontvangen heeft. Dat verzekert u dat de inhoud bij ons weer onbeschadigd aankomt. Zie voor meer info https://www.thewatchshopper.nl/retourneren-ruilen/
    Voorwaarden retourzending zichttermijn
    1. Herroepen op zichttermijn of ruilen mag binnen 60 dagen na ontvangst.
    2. Het artikel moet ongedragen en in gloednieuwe staat zijn.
    3. Verpakking, labels, stickers, beschermfolie mogen niet verwijderd zijn.
    4. Documenten en giftbox moeten onbeschadigd zijn.
    5. Horlogebandjes mogen niet ingekort zijn.
    Uw geld terug
    Na ontvangst van het pakket en verwerking van uw retourzending storten wij direct uw geld terug. Voor herroeping op grond van zichttermijn ontvangt u het aankoopbedrag. In de praktijk zal het terugstorten van het aankoopbedrag enkele dagen duren, afhankelijk van de criteria die de betaalmethode -van aankoop- hanteert. Terug storten van het aankoop bedrag gaat altijd via dezelfde methode als waarmee u betaald heeft. De maximale termijn is 14 dagen.
    Klachten
    Neem contact op als u klachten heeft. Een email wordt meestal dezelfde dag nog beantwoord, telefonisch staan we u vrijwel altijd meteen te woord. We zullen uw klacht zo goed mogelijk oplossen.
    Heeft u nog vragen?
    Neem dan contact op, we helpen u graag verder.

    010-3072888

    klantenservice@thewatchshopper.nl